פלאיה דל כרמן- עיירת נופש צבעונית ושמחה

February 22 2023doritr

אם החלטתם לבחור את מקסיקו כיעד לטיול הבא שלכם, חשוב שתדעו שאחד המקומות שאסור לכם לוותר עליהם היא פלאיה דל כרמן. מדובר על עיירת נופש צבעונית ושמחה אשר שוכנת לחופי הים הקריבי ונמנית בין אתרי הנופש הנחשקים והאהובים ביותר בקרב המטיילים במקסיקו. מדובר בעיירה נעימה וידידות במיוחד שיש בה שפע רב של אטרקציות מהנות, אתרים מעניינים, פינות חמד למצוא בהן מרגוע, מסעדות ואנשים טובים. אם לא די בכך יש בה גם בית חב”ד מצוין שיאפשר לכם לפגוש פנים ידידותיות ולאכול כל מיני מאכלים שאתם מכירים מהבית.

למה דווקא פלאיה דל כרמן?

פלאיה דל כרמן מהווה יעד מופלא לחופשה בכל הרכב. היא מושכת אליה לא מעט מבקרים מדי שנה בכל טווח גילאים באשר הוא. זוגות מאוד אוהבים להגיע לפלאיה דל כרמן בכדי להנות מירח דבש, לחגוג יום נישואין או סתם להנות מחופשה רומנטית. מעבר לכך מגיעים אליה לא מעט תרמילאים ואפילו משפחות עם ילדים. היא מציעה אטרקציות גם לגדולים וגם לקטנים וכל אדם יכול למצוא את עצמו בקלות נהנה בה. פלאיה דל כרמן החלה את דרכה כעיירת דייג קטנה ועם השנים היא הפכה לעיירת נופש משומנת היטב שניתן למצוא בה לא מעט דברים מעניינים לרבות חופי רחצה מרהיבים ביופיים שיש בהם לא מעט פעילויות ימיות, מסעדות מגוונות ממגוון רחב של מטבחים וסגנונות, חיי לילה צבעוניים ביוצר ועוד.

אטרקציות שאסור לכם לפספס

אם הגעתם לפלאיה דל כרמן לחופשה, הנה כמה אטרקציות שאסור לכם לפספס:

ראשית כל, מבחינת חופים, אם ביקרתם בפלאיה דל כרמן ולא הקדשתם כמה שעות טובות לחופים הקסומים שהיא מציעה, אתם בהחלט מפסידים שכן ניתן למצוא חופים יפיפיים בפלאיה דל כרמן. החופים מהווים את אחד מסימני ההיכר של העיירה ולא מעט אנשים שמגיעים אליה נהנים לרבוץ על החוף ולשכשך את רגליהם במי טורקיז צלולים. מעבר לכך ניתן למצוא בחופים מגוון רחב של פעילויות ימיות לרבות צלילה, שנירקול ועוד.

מבחינת חיי לילה, פלאיה דל כרמן מציעה סצנת חיי לילה שבהחלט מפתיעה לטובה. לאחר שקיעת השמש היא עוטה על עצמה אווירה תוססת וצבעונית, גם האנשים האדישים ביותר יתפתו לנעול נעלי ריקוד ולרקוד. ניתן למצוא מועדוני ריקודים וקריוקי, פאבים ובתי קפה, מסעדות וכמובן מסיבות חוף אטרקטיביות.

פארק המים Xel-Ha Park לכל חובבי הריגושים והאדרנלין ולכל משפחה שמגיעה עם ילדים. פארק המים המדובר יספק לכם שעות רבות של הנאה כאשר בסיומן תחזרו למלון שלכם עייפים ומרוצים. בפארק תמצאו לגונה טבעית מרהיבה ביופייה המהווה אטרקציה בפני עצמה, מתקנים לקטנים וגדולים, פעילויות ימיות כגון צלילה ושינרקול ועוד.

כמובן שחופשה בחו”ל איננה מושלמת ללא מסע קניות ועל כן, חשוב שתדעו כי בפלאיה דל כרמן יש לא מעט מרכבי קניות כאשר אחד הגדולים והאטרקטיביים הוא סניף וולמארט ענק שבו ניתן למצוא הכל במחירים לכל כיס.

תוכלו למצוא בפלאיה דל כרמן גם מערות נטיפים כאשר אחת המפורסמות היא מערת שתי העיניים שניתן גם לצלול בה אם אתם יודעים לצלול.

 

Share: